Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Linda - 13 oktober 2008 11:41

blev ingen träning nu på morgonen som jag hade planerat, har precis vaknat och ligger fortfarande i sängen...skall snart gå upp moch klä på mig, börjar jobba klockan ett så hinner inte med så mycket annat idag, men skall försöka röra på mig lite extra på jobbet, skall försöka i alla fall...


har ont i magen(hungrig) och det är bra, då äter jag inte, det är oftastnär jag inte är hungrig som jag äter, för har man ont  i magen så kan man ju inte trycka något i den, eller hur?? logiskt tänka helt enkellt...^o)


skall flytta alla saker i morgon ifrån lägenheten, så blir väll en del träning då kan jag tänka mig, sen hoppas jag få tid så att dom kan kolla så att den är okej innan helgen, för då får vi tillbaka en del på hyran för de nya flyttar in på måndag då..känns bra, vi har ju intedet så gott ställt om man säger så...


nej nu får jag försöka göra mig i ordning...


Hej svejs!!


"I'm a bird in chains"

Ovido - Quiz & Flashcards