Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Linda - 14 oktober 2008 14:04

igår var ingen bra dag alls, elelr jo fram tills jag kom till jobbet,(13.30) var ju tvngen att smaka på maten i alla fall:/...kycklingpytt tog tre bitar kyckling och fem bitar potatis ungefär och lite currysås...

kanske inte så farligt, men vänta bara...


sen gick det bra fram till maten klockan 18.00 då en annan arbetskamrat(som jobbade på en annan avdelninge) kom och klagade på att jag inte åt:/...

två grova smörgåsar med leverpastej, tre skedar sparrissoppa(hatar sparris, bläääää) och en kopp med krusbärskräm, fyyy, och så kom ingenting upp igen, inte minsta lilla, va faaaan då,,, blir så arg, det har jag aldrig varit med om förrut:/...


och när kvällen ändå var förstörd så tryckte jag i mig en massa kakor när jag kom hem:/...tre med rån och choklad och en risbräck(typ), så var den dagen totalförstörd...

laxerade men har ändå gått upp en massa till idag:/...


skall på bio,måste skörpa mig ordentligt!! skall bara ha cola light har jag planerat!! måste hålla mig till det! måste måste måste!!!


varit på gymmet i dygt en timme idag, körde ganska hårt pga igår, förbrände en 413 kcal om jag räknat ihop det rätt, känns ganska bra..

skall gå ner och dricka en proteindryck nu, 50 kcal ungefär, sen måste jag dricka en nutrilett, älsklinge håller koll på mig:/...men en nutrilett kan vara bra att få i sig innan bion...


hej svejs


Ovido - Quiz & Flashcards