Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Linda - 11 oktober 2008 21:52

blev lite väl drastiska åtgärder efter frukosten, fuck upp lite av den, men känns som långt ifrån allt...

middagen och godiset kom nyss upp igen det med...trodde faktiskt inte att det var så mycket som kom upp och ändå känns det som att det finns massor kvar...


skall på promenad med älsklingen nu, så att jag blir av med en del i alla fall...

faan vilken misslyckad dag, det började ju så bra:/..


Hej svejs!


(kan tänka mig att bilden är retuscherad, men vill se ut så i alla fall:/)

Av Linda - 11 oktober 2008 14:47

två frallor och tre pepparkakor idag...än så länge...vet inte vad jag skall ta mig till med det, har precis kommit till datorn från "frukosten" usch...:/...


har total panik inför middagen....måste vara stark måste lyckas att bara äta sallad:/...


det första jag gjorde idag var i alla fall att gå ut och promenera, en lång promenad blev det, var ute en timme och gick ganska fort tyckte jag, stannade på vägen och köpte schampoo och balsam, var vrålhungrig och kollade på hälsokosten, men gick vidare utan att köpa något av det=)...kändes faktiskt bra, hade lite självkontroll idag=)...måste tänka på det nu!!


återkommer ikväll..


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards