Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Linda - 22 oktober 2008 11:44

ja precis...köpte wii  igår, fick konstigt nog en hel drös me pengar igår(extra lön från mitt extra jobb)...så vi åkte och shoppade lite(för 5000 kronor tror jag:/, men det var det nog värt...köpte wii fit också och har redan tränat två timmar=)...känns riktigt skönt...en timme i natt, och een timme nu på morgonen, den mäter vikt räknar ut BMI och gör diagram och allt möjligt=)... jätteroligt, och under träningen igår gick jag ner 0,6 kilo=)...hehe...drack ingenting under tiden så är väll det, emn roligt i alla fall...


igår ringde samordnaren på jobbet också....och sa att jag får ett 75%igt vik istället för mitt 50% och det känns också bra=)...börjar redan på måndag förmodligen=)...


14:30 

nu har jag spelat wii i två timmar superstar eller nått sånt heter det=)...haha...bloggen har stått öppn hela tiden:P....nej nu måste jag springa och duscha,


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards