Alla inlägg under november 2008

Av Linda - 14 november 2008 11:10

har gått bra de senaste dagarna, max 50 kcal per dag...


men idag var det jobbigt, kände att jag var tvungen att äta lite för att kunna arbeta, vill inte att mitt ätande(icke-ätande) skall gå ut över mina boenden...så idag har det blivit:

2,3 dl youghurt

en grov smörgås med ägg

och ett halvt glas nyponsoppa...


har precis vilat lite nu och mår ganska bra, i kroppen i alla fall..

 har total panik över att jag ätit, men skall ut och gå sen så det försvinner...

har lyckats gå ner från 78,3 till 74,1 från i måndags, utan att både kräkas och laxera, vi räknade ut att det kan itne bara vara vätska som försvinner i och med att det finns så mycket salt i buljong som binder saltet och det känns skönt...


hej svejs så länge!

Av Linda - 12 november 2008 01:20

100 kcal igår, och ungefär det samma idag...


hoppas på det i morgon med....


kör en ny bra diet...(ingen som hitils hört om den håller med, men det kommer att funka)


buljong, en liter om dagen, ca 50 kcal och en dl grönsaker(broccoli, blomkål) eller bönor. om dagen... blir ca 100 kcal om dagen, kanske lite drygt,

110 kcal på 1 dl kidneybönor, men idag blev det inte en dl kanske 2/3 och bara hälften av buljongen, så cirka 100 kcal...


är inte helt taggad, men gör det med en kompis IRL så hon ser ju om jag fuskar, och jag måste gå ner mer än henne, så är det bara, vi har satt upp mål och allt...


är lite panikslagen, och jättesugen, men nu har jag klarat mig hela kvällen och skall snart gå och lägga mig...


dag tre börjar i morgon...


hej svejs

Av Linda - 9 november 2008 19:24

bra frukost, inget fram till 1700 sedan hets, alltså verkligen, wok, knäckebröd, och en massa(verkligen massa) kakor:/....


ja, så går det när man skall försöka vara duktig:(..

Av Linda - 9 november 2008 11:43

för tillfället i alla fall...

har varit ledig i helgen, i morgon (måndag) startar jag och en kompis med "sopp diet"  typ buljong med ltie grönsaker i, är vi två som skall göra det ihop så skall det väll gå?? jag tycker det...Vikten idag är 78,4.....som är mindre än igår, tack gode värd, men det skall bli ännu mindre, inget mer pendlande nu!!Wii boarden, för att se om även den visar viktminskning nu när vågen gjorde det....

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards