Alla inlägg den 15 november 2008

Av Linda - 15 november 2008 20:02

har inte vart lysande men ändå...


chips till frukost, helt lysande:P...men inte mycket(och en del kom upp igen)...


blev en massa städning, en timmes ungefär innan jag kom ut och gick, blev inte så långt men fort gick det, hade mp3n på(glömde stegräknaren) tror aldrig att jag gått så fort, den sista kilometern var det ju nästan mörkt ute så det gick ännu fortare då, nästan som att vara ute och springa:P...


är ganska trött så blev bara 20 min på Wii-boarden, men spelade lite spel efteråt som tränar armarna en hel del i ca 20 minuter, så känns någorlunda i alla fall....


förutom chipsen och en liter citronvatten så har jag inte ätit idag, skall ner och dricka lite mer nu...

"dricka bör man, annars dör man" var det inte så??


ha en bra kväll allihop!!


Hej svejs...

...

Av Linda - 15 november 2008 11:34

hade ingen bra rubrik, har oftast inte det...


men men...

med kräkningar och laxerande ligger jag kvar på samma vikt som igår, inga bra metoder, men får mig att itne må lika illa över vad jag åt igår:/....


skall snart ut på en promenad, väntar på att mp3n skall bli färdigladdad så att jag har lite sällskap, skall ställa mig på Wii-boarden lite nu först...den kan ju visa att jag gåttt ner lite på dessa dagar jag inte stått på den, får hoppas det i alla fall...


ha en bra dag allihop...

hej svejs

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards