Alla inlägg den 14 november 2008

Av Linda - 14 november 2008 22:01

man kan inte ha en fri dag, för helt plötsligt blir det en hetsdag, med kräkning och laxering, nu är det fast diet(fasta) som gäller...

grejjen är den att jag orkar inte förklara för alla om varför och allt jävla påhopp alla håller på med...


"det är kanske dags för dig att börja läsa och lära dig lite"


aaah....fan tror folk att man är totalt dum i huvet, antagligen...


jag vet att det inte är nyttigt, och itne särskilt hälsosamt, men det är vad jag vill just nu...så låt mig vara...


-hur mycket kalorier är det i det där då?

-inga!


jasså, då kan jag säga några saker till, det är en massa kalorier i allt, mat kan inte innehålla "inga" kalorier!!

åååh! Det kanske är dags för dig att börja läsa på innan du tjatar!!!


avreagerar mig lite på folk....eftersom jag itne kan säga något IRL så får det bli så här...


att man skall vara så feg:(

Av Linda - 14 november 2008 11:10

har gått bra de senaste dagarna, max 50 kcal per dag...


men idag var det jobbigt, kände att jag var tvungen att äta lite för att kunna arbeta, vill inte att mitt ätande(icke-ätande) skall gå ut över mina boenden...så idag har det blivit:

2,3 dl youghurt

en grov smörgås med ägg

och ett halvt glas nyponsoppa...


har precis vilat lite nu och mår ganska bra, i kroppen i alla fall..

 har total panik över att jag ätit, men skall ut och gå sen så det försvinner...

har lyckats gå ner från 78,3 till 74,1 från i måndags, utan att både kräkas och laxera, vi räknade ut att det kan itne bara vara vätska som försvinner i och med att det finns så mycket salt i buljong som binder saltet och det känns skönt...


hej svejs så länge!

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards