Alla inlägg den 26 november 2008

Av Linda - 26 november 2008 14:15

ja, ibland blir det så...


alla klagade över att jag inte åt mat...

dumförklarade och var rent av elaka, det hela ledde till fem dagars hetsätande och såklart gick jag upp en hel del av det jag gått ner:/...i måndags stod vågen på 77,4 :/...alltså en viktnedgång på 0,9 kilo på två veckor:/...inge skoj alls....


nu äter jag precis hur mycket som helst, eller det känns så i alla fall...massa massa grönsaker, en del kött/fisk/kyckling...inte potatis eller pasta eller dylikt...

äter mellan 1200-1500 kcal om dagen, blir absolut hur mycket som helst och på två dagar har jag gått ner 1,7 kilo, helt sjukt, fattar inte hur det kan bli så???...borde liksom inte gå, eller hur...

men snart blir det väll bakslag, brukar bli det tycker jag...är inte alls positiv idag...

trött och besvärad bara, feber och ont i huvet, inte skoj alls....varit hemma från jobbet igår och idag, kanske är det som gör att jag gått ner..att jag e sjuk, hoppas inte det:/....


orka inte skriva mer just nu, ville bara göra en liten uppdatering...


hej svejs

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards