Alla inlägg den 17 november 2008

Av Linda - 17 november 2008 16:29

Dagen har gått bra=)...druckit citronvatten, gott gott, eller mer nyttigt nyttigt som går att dricka kanske, men känns bra...


tre kilo på en vecka precis idag, ganska okej, men skulle känts bättre om det var mer, har gått ner 3 hg sen i morse, helt okej..


skall snart iväg och träna pilates, var typ fem år sedan jag testade det sist, och det var itne lätt=)...man belastar ju precis så mycket som man själv vill och det känns ju bra, något för mig...skall försöka ta ut mig totalt, så att jag sover gott när jag kommer hem i kväll..


jobbar i morgon kväll så skall bli skönt med sovmorgon i morgon, trots att jag varit ledig hela helgen=)...och i morgon blir det en lugn dag på jobbet...hehe...skall bli skönt det med, få lön för nästan ingenting=)....hehe...


nej nu måste jag byta om inför träningen...

hej svejs

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards