Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Linda - 6 januari 2009 23:55

Lyckades inte komma in igår kväll, datorn krångla och jag hade inte ork till det...


83,6 kg igår morse=(....inte lika illa son ajg trodde faktiskt, men känns inte bra ändå, trodde vågen skulle stå på ungefär 88...fick mensen idag med och är lite uppsvälld så kanske är en del vätska*hoppas som satan!!*

ikväll stod vågen på 82,9, hann inte väga mig i morse, försov mig:/...som vanligt...Var och tränade igår morse, kondition i ungefär en timme, cykel, crosstrainer och löpbandet (rask promenad)...

skulle åkt och träna igår eftemiddag med, men orkade helt enkelt inte, är totalt hopplös:/ ångrar det idag...


i morse så försov jag mig som sagt och missade min gröt till frukost, fick slänga i mig två päron på jobbet innan jag började, sen halvt paralyserad tvätta och klä de gamla, pedagogisk måltid, med lite gröt och en grov smörgås med kokt ägg på vid nio...blev man människa igen, illamående och äcklig:s...

åt tre skivor skinka och tomat gurka och sallad till lunch vid ett, hnn inte med något mellanmål, hade en hel del att göra idag, eller egentligen inte så farligt, men arbetar man för två så blir det så:/...


Fick lite fler övningar på gymmet idag, så nu har jag i stort sett hela kroppen med,hoppas att det hjälper, tränade nästan en timme styrka, sen simmade jag i nästan en timma, känns ganska bra...blir ingen träning i morgon då jag jobbar morgonen och vi åker direkt efteråt, får hoppas att jag kan gå en promenad på rasten, eller ta med någon i rullstol ut, de flesta tycker om att komma ut trots kylan, får se...annars får jag ta en promenad när jag kommer fram...


De har ett nautilus gym där med, e kanske tar en gästavgift, men inte så farligt ändå hoppas jag...så har packat en massa träningskläder...här skall inte slappas...


nu skall jag slänga in mina kläder i torktummlaren, göra lite sit ups och sen lägga mig...


natti natti

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards