Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Linda - 7 januari 2009 23:21

keabsallad med sås på vägen:/...

petade bort det mesta av såsen och mycket av kebaben, hemskt hemskt hemskt:/...

åt lakrtis med, är ju åde pizzeria och kiosk i Laxå, så köpte godis med:/...


skall ladda ner lite musik nu! massa musik nu när internett fungerar bättre!!


Av Linda - 7 januari 2009 16:14

Okej då var vi på väg nu då..."glömde" min gröt hemma, så jag kan gå ner och handla innan frukost i morgon....kommer upp så sent så en promenad ikväll är inte att tala om:(...men i morgon skall det bli av...


har ingen våg med mig, skall försöka gå ner i alla fall ett kilo innan vi kommer hem på söndag, borde gå eftersom jag inte vägt mig idag så bli det ett kilo sen igår kväll och det ska gå, det måste det göra ...blir nervös bara jag tänker på vågen, borde väll slänga ut den....:/


Det här med armbanden verkar bra, jag som älskar rosa, passar mig perfekt....skall skaffa mig ett så fort jag kan...borde inte vara så svårt tycker jag...

något ska jag vväll klar av...


hej svejs

...

Av Linda - 7 januari 2009 14:39

är tom bara helt tom....orkar inte med något nu, orkar inte bli arg orkar inte bli ledsen, orkar ingenting....


hittade beskrivning på armband, sparar här om jag inte skulle hitta det senare...

Röd: Anorexia
Lila: Bulimia
Grön: Fasta
Svart: Självskada
Blå: Deppression
Rosa: ÄSUNS Ätstörning Utan Närmare Specifikation (EDNOS, EatingDisorder, Not Otherwise Specified)
Orange: Självskadare
Orange och Vit: Tillfrisknad Självskadare
Turkos: Överviktig/Fetma
Röd och Svart: Tillfrisknad Ana
Lila och Svart: Tillfrisknad Mia
Blå och Svart: Tillfrisknad "Cutter"
Svart/Grön/Blå: Tillfrisknad ÄSUNS

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards