Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Linda - 8 januari 2009 15:13

har det gått någorlunda...hann inte med att gå och handla:/...

vi åkte iväg innan affären öppnade, skulle åka till min svågers grav och det är typ 12 mil dit och vi skulle vara hemma tidigt:/....

sån tur var hade de fiberhavregryn hemma, så åt lite sånt till frukost, ingen mjölk, men det fick gå ändå...


fick dricka bon aqua som mellanmål, låtsades som att det störde mig väldigt...tror att de inte märkte nått....


åt sallad strax efter att vi kommit hem, ungefär halv tre...åt ungefär halva, sparar resten till middag...

quinoa, tomat, gurka, sallad, avokado och ett ägg, fyy vad mycket det känns som:/...


men inte massa godis i alla fall...de andra skall äta kex sen, men jag tänkte att jag skulle planera in min promenad just då...håller på att ladda mp3n nu så att den skall hålla...


är väldigt kallt inne idag:/...värmepannan blev precis lagad(därför vi var tvungna att vara tillbaka så tidigt)...


har plockat med mig en massa kläder, så jag får byta till lite varmare kläder sen, bra att det är kallt, man bränner emr då, men jag tycker det är för kallt:/...


nej skall vila en stund, är så trött, vet inte varför, sov i natt och sov i stort sett hela vägen upp i bilen:/...

skumt!

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards