Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Linda - 4 januari 2009 23:31

Julen och ja hela månaden har varit helt hemsk akn man säga, mår illa, har ont i huvudet och får panikatacker om vartannat känns det som. Har försökt inbilla mig att det inte gör något för det är ju jul, men det är väll ingen skillnad om det är jul eller midsommar eller vad fan som helst. börjar om i stort sett på nytt igen nu, helt från början känns det som...vet inte vad jag skall ta mig till. Har börjat på ett nytt gym, men har jobbat mycket kväll och inte lyckats komma upp på mornarna så jag hunnit gå dit så ofta som jag velat:/...i morgon bitti skall jag upp, skall på ett nytt pass klockan elva, är ledig så skall dit igen efter att jag varit och shoppat. enda sättet att inte bara sitta still, att springa omkring i affärer, skall ha lite julklappar:/...ironiskt nog är julen inte över för min del än, firar ännu en vecka till med älsklingens familj...har inte varit hos dom än tyvärr. sist jag var där kräktes jag som ett svin:/...skakar så av panik så jag nästan itne kan skriva...vill jättegärna träffa dom men det är så fruktansvärt mycket mat...:/...och vet inte hur mycket gymmet kostar:/...gå gå gå gå gå....har ett jättestort shoppingställe där med, har inte råd att handla och då går jag mycket snabbare, men tyvärr finns det alltid pengar till mat:/....


nej nu skall jag sluta gnälla.

Är tillbaka i alla fall. Börjar om emd vägning och allt i morgon. Vågar inte stå på vågen, men måste. dör snart:/


http://www.youtube.com/watch?v=KEpx7MOeCqQ

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards