Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Linda - 29 januari 2009 23:06

behöver lite mer thinspo musik, man blir lite mer peppad under träningen då...


har några låtar:

- Silverchair- Ana's song

- Sia - Breath me

- Eleanor McEvoy - Sophie

- Fiona Apple - Paper bag

- Tori Amos - Jackie's strenght

- Maria Mena - just a little bit

- Kent - Noll

- Superchick - Courage


hoppas att det finns några till...behöver det verkligen!

Av Linda - 29 januari 2009 22:58

magsjuka?? eller bara ren ångest??


mår illa och är på väg att kräkas...:/...


kommer att kräkas vare sej det kommer av sig själv elelr är självmant, har druckit litervis med kaffe nu, men dck ätit också:(...fickbullar och bulle och chips:/...


gick bra fram till kvällsmaten på jobbet, sen gick det åt helvette helt och hållet, kände mig tvingad att äta:/...hatar pedagogiska måltider...och jag som aldrig kan stå emot fiskbullar:/...


fyy skäms på mig....nya tag i morgon...


hoppas nästan på magsjuka, kan man kanske gå ner något hekto=/...


hoppas att det går bättre för er andra där ute...

Av Linda - 29 januari 2009 14:16

Från och med i morgon så har jag startat en ny tävling på gröna sidan, två veckor från och med i morgon då, avslut på fredagen den trettonde, kändes passande tyckte jag...


var ju med hjälp av tävlingarna jag gick ner sist, tävlingar och bloggen...


sitter här och dricker kaffe, som på nått sätt skall öka förbränningen, och väntar på att jag skall åka till jobbet. elelr väntar och väntar, drar mig för att åka till jobbet...


men känner mig lite pepp nu i alla fall...


ställde mig på vågen förrut, 84,2 hur gick det till, vet att jag hade både laxerat och fastat, knappt druckit när jag vägde 72 för bara några månader sedan, men det här är helt sjukt...nu vet ni vad jag väger i alla fall, kan jag inte komma undan det längre...skall fanemej ta tag i mitt jävla ätande(igen) guuud, kaffe all day long...okej!!

nu kör vi!

Av Linda - 29 januari 2009 11:29

känns ltie jobbigt just nu. är trött, äter som en jävla häst och ja orkar inte förklara hu äcklig jag är. Börjar min fasta idag, skall försöka hålla mig i två dagar till att börja med, är hemma med familjen i helgen så då blir det svårt, men skall hålla mig till så lite som möjligt...skall försöka skriva lite mer, känns så dumt att inte göra det, brukar vara då det går åt pipsvängen:/...

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards