Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

-0,1...

Av Linda - 3 mars 2009 17:24

Misslyckad, hets och spya x2 igår och det ledde såklart till minimerad viktnedgång:/...


var hungrig när jag gick och la mig igår i alla fall...älltid något:/...


som straff blev det ingen frukost idag, ett päron till lunch, 7,7 km löpning, eller mer som en promenad faktisk, tog fan en timme att komma dit:/...orkade knappt springa...*misslyckad*


har druckit en nutrilett nu efter träningen, har inte kunnat smita ifrån för att kolla vikten nu än, men skall göra det när älsklingen går till garaget...


skall lägga mig en stund nu, innan House börjar....sen skall jag sova till två i morgon...jobbar 15.00-07.00 får se hur det går, mycket penga i alla fall, det är det man får tänka på...kommer inte att jobba ensam så jag kommet i alla fall inte att kunna äta ihjäl mig...


hej svejs

 
 
Jessie

Jessie

4 mars 2009 10:24

Jag har inte riktigt förstått , men du försöker gå ner i vikt ? Eller har jag helt fel ?

http://Chucky87.bloggagratis.se

 
Jessie

Jessie

4 mars 2009 13:44

Om man läser din blogg och tittar på dina bilder så känns det lite läskigt.. Hade du tänkt gå ner mycket i vikt och bli smal som en pinne ?

Bilderna du visar på modeller osv , dom ger mig ingen positiv känsla.. Hur mår dom personerna egentligen? Alla ser inte så lyckliga och välmående ut..
Jag kanske har fel , men är bara lite nyfiken..

http://chucky87.bloggagratis,se

 
anonym

anonym

4 mars 2009 16:25

Frukost och lunch är de måltiderna som startar förbränningen. Jag går alltid ner mer om jag äter frukost och något till lunch

http://www.blackanonym.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards