Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Linda - 21 mars 2009 11:31

ligger på samma vikt som igår...

ganska bra efter den middagen jag åt...säkert tre portiner kyckling bullgur och currysås, men nyttig currysås i alla fall...nyttig och nyttig, mindre onyttig får jag väll säga...


satt på biblioteket i flera timmar igår och läste om träning, mat och ätstörningar....

sen var jag så trött att det inte blev någon träning...kom hem och bara åt i stället:/...


blev mitt eget träningsprogram sent på natten i stället, var ju tvungen efter all den maten...bara känner hur hela jag sväller av blotta tanken..:/...


idag är det arbete igen...vet inte hur jag skall göra för att hålla mig undan alla kakor som finns över allt:/...men skall ta med mig en nutrilett och försöka låta det bli det enda på kvällen...jobbar i morgon bitti med så måste sova ganska så direkt när jag kommer hem, hoppas att det går... är ganska nojjig nu:/..


hittade kläder igår..L-XL blev storlekarna...skämdes som tusan när jag gick där och letade efter storlekar:/...

men nu är det avklarat och kläderna kommer om nån månad....


nu skall jag ut i solen, promenad eller jogg, beror på älsklingen...


hej svejs


Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards