Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linda - 25 mars 2009 22:32

min plan gick i stöpet redan innan den började, kan ju typ inte träna och kan då inte med att äta som jag hade tänkt...och äter jag inte så leder det till hets och som vanligt leder det till holken:/....


skall börja när jag är nere under 75,0...hoppas på att det är snart...1,2 kilo kvar...om några dagar borde jag vara där, eller hur...


nej nu är det sängdags...


natti natti...

Av Linda - 25 mars 2009 21:26

...och två kräkatacker...

...så har jag i alla fall gått ner 0,3 sedan i morse...alltid nått...bara vatten, men känns i alla fall som att man inte är helt för jävlig i alla fall...


blev en timmes promenad ungefär, rask promenad, bara med stopp för att hoppa i ispölarna...var faktiskt lite kul, trots skoskav och värk i låret....i morgon blir det nog också en promenad, hoppas att det är varmare då, var endast tre grader varmt i dag ju....fy vad hemskt...


hej svejs

Av Linda - 25 mars 2009 12:03

de senaste dagarna...

har ont i mitt lår och kan inte träna ordentligt, sover mest hela tiden och jobbar när jag är vaken:/...


har gått ner lite i alla fall, 76,4 stod vågen på idag...känns inte bra, men skall kämpa vidare idag...


är ledig och skall ut på promenad med  älsklingen snart, en lång promenad, får se hur låret klarar det....

skall bara klä på mig lite varmare kläder, är fint väder men kallt som tusan ute..


hej svejs

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards