Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Linda - 9 mars 2009 15:59

..inför fotbollen ikväll=)..skall bli kul...skulle egentligen ha vart ute och sprungit fem kilometer på förmiddagen, men sov till halv ett och hade möte vid två så hann inte med, och vågar inte nu, då orkar jag säkert inte med träningen sen...


78,6 idag...hemskt, men det kunde ha varit värre...eller kanske inte:/...


har köpt en allevo kick start shake, choklad, lika mycke kcal som i nutrilett, får ju ha lite variation...har modifast också, fast det är mer kcal i dom...

men idag blir det inga alls...hoppas att älsklineg inte tvingar i mig någon ikväll bara, kommer hem efter åtta nån gång och då vill jag inte ha i mig onödiga kcal...det måste han ju förstå med...


75,1 är mitt mål till nästa måndag, egentligen mer, men måste försöka ta det lugnt, 0,5 kilo per dag det ska gå!! hade egentligen velat säga ett kilo per dag, men så bra går det aldrig, och hoppas jag på det så kommer snart hetsen smygandes och då går det åt helvette:/....


nej skall dricka lite vatten och sen lägga mig och vila, skafferiet börjar irritera hungern nu...


hej svejs

Av Linda - 9 mars 2009 01:07

vågade inte ens väga mig i morse, ville inte veta ur mycket jag ahde gått upp...:/...


dagen innehöll massa mat, kräkningar och laxermedel till tusen...


hemskt...men i morgon börjar vi med pulver, då kan jag hålla mig undan maten igen, ingen som käkar pulver vill väll sitta med när de andra äter, i morgon blir det nog inget alls, skall försöka med det, ett straff efter helgens katastrofer...


skall börja med fotbollen i morgon med, spännande=)...iiiiiiih=)...


hej svejs

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards