Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Linda - 11 mars 2009 16:58

skoj, fast att jag förlorade i slutändan, ledde de tre första serierna, men blev trött på den sista serien, men riktigt kul i alla fall...


sitter och dricker andra halvan av min nutrilett nu...blir nog en naturdiet päron, läste nån stans att de var goda, så när jag fyllde på förrådet med nutrilett, tog jag en paket med sådana också....


har alltså 55 påsar med 110-112 kcal portioner, kommer att räcka ett tag, man ska egentligen ta fem om dagen, men eftersom mitt huvud inte tillåter det så är det två just nu, får se om det blir mer senare....


Ska se på diagnos okänd ikväll klockan 20 på trean, verkar väldigt intressant, jag tycker om den som de har på 4fakta den amerkanska varianten, hoppas på att denna är lika bra, ast att den är svensk, finns tyvärr mycket som säger att den inte kommer vara det, för det första: den är svensk för det andra: den är svensk...hmmmm och ja just de den är svenska...hehe...nej jag förväntar mig någor bra=)


skall vila mig en stund nu(brukar aldrig göra det när jag skriver att ajg skall göra det, men nu ska jag verkligen det:P)


hej svejs

Av Linda - 11 mars 2009 12:06

två fastedagar, och nu börjar nutrilettkuren...(allevokuren/modifastkuren)

skulle egentligen börjat igår, men arbetade med folk som är helt emot pulverdieter, så jag hoppade över igår med, tyckte det var säkrest, minst tjat då... och kändes bra det gjorde det=)...startar försiktigt idag nu...


sitter här med min nutrilett nu, har druckit hälften, resten sparar jag till senare, skallk dricka två idag, så det blir fyra gånger om jag tar halva per gång...


solade igår med, fjärde gången på några veckor, och jag tror att jag blir brunare, skoj=)...


nej nu skall jag iväg och handla och sen till gymmet, nu när jag ar energi så måste jag ju göra av med den någon stans...


hej svejs...


PS: fotbollen var urkul=)...1,5 h träning och jätteskoj, hihi, nästa träning i morgon=)

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards