Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Linda - 12 mars 2009 15:49

precis hemkommen efter gymmet, det snöar som tokigt ute nu, blir nog ingen fotboll för min del, är inte så glad i snö precis:/...speciellt inte i MARS!! Fyyy...


Men känns som att jag måste träna, så får se hur jag känner mig sedan, klockan är ju bara fyra, har två timmar på mig att bestämma mig nu, sen så måste jag byta om och sånt, får se...skall nog försöka sova två timmar, trots att jag sovit 8 timmar i natt, som är mycket ovanligt för att vara mig(brukar sova typ 5, inte så lite men mycke mindre än jag behöver) så är jag hur trött som helst, fattar inte hur man skall hinna med allt...usch...


men känner mig ganska duktig på matfronten, fortfarande bara en nutrilett idag, blir en halv innan träningen, och en halv efter, annars får det vara....


hej svejs

Av Linda - 12 mars 2009 11:39

fast inte lika mycket, 0,5kg tills idag, så håller planen=)...


sitter på rast och har precis druckit upp min första nutrilett för dagen...blev bara en igår, vågade inte ta en till, tänkte att jag får börja försiktigt så att ajg inte går upp set jag gått ner när jag inte ätit alls...


blir både styrketräning och fotboll idag har jag tänkt, åker till gymmet direkt efter jobbet, då finns det ingen återvändo...


nej nu är snart min rast slut...


hej svejs

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards