Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

de senaste dagarna...

Av Linda - 21 februari 2009 13:35

har gått käpprätt åt helvette....


älsklingen har stenkoll på mig, både så att jag äter och så att jag inte spyr, jag ger typ upp efter att ajg börjat äta och bara vräekr i mig mera....fattar inte hur det kan bli så illa:/...har itne tränat sen i Onsdags helelr, men skall dit idag och köra hårt, stenhårt....


jag sitter på jobbet och har ptrecis slutat...älsklingen slutar klockan fyra och orkar itne vänta för länge på honom på gymmet(han skall medträna) så jag väntar en stund med att gå ner dit...


skall försöka skärpa mig:/,...om det nu går...

 
 
kallabali

kallabali

22 februari 2009 00:11

Vännen, du får inte ge upp.. Vi kan vi vill och vi ska klara det här! Jag önskar att ja vore rätt perspon att säga det, men det är jag ju inte, men jag säger det ändå: försök va rädd om det, inte göra det på ett allt för destruktivt sätt, sätt upp småmål och straffa inte dig själv varken i tanke eller handling - det kommer bara göra det kämpigare. Försök berömma dig för småsaker, det är de små stegen som gör att vi slutligen når målet.

Och gud vadjag är fel person att säga detta egentligen, men jag vill att du tar hand om dig! Tycker att du förtjänar bättre än ångest och allt det jobbiga! *varma tankar*

Förstår att det är jobbigt att pojkvännen har koll på dig, att det gör det hela svårare på de flesta plan. Men samtidigt, han gör det för att han bryr sig om dig! Du är viktig för honom. Det är inte det allt handlar om, att han eller ngn annan älskar dig, jag vet att det handlar om att älska sig själv. MEN, samtidigt så är det någonstans en slags bekräfteslse att älskas av någon - just för den man är!

Ursäkta mitt svammel men jag hoppas att du förstår att jag menar väl!
Va rädd om dig!!!

http://kallabali.bloggagratis.se

 
My

My

25 februari 2009 12:32

Gud, vilken fin kropp! Är det du?

http://misswannabethin.blogg.se

 
Linda!!

Linda!!

25 februari 2009 21:27

Är det du på bilden! Du är skitsnygg! Vad väger du så jag vet hur mycket jag måste gå ner för att se ut ungefär som du i kroppen!

http://www.lindakisse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards