Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Linda - 2 februari 2009 13:47

ingen frukost, sovit till typ nu...


skall snart ställa mig på vågen igen..var upp eoch svarade i telefon vid 10, då stod vågen på 82,7....bättre än igår, men inte alls bra:/...

vet att jga vill ha för stora kliv, men det gör liksom at jag tar ett litet steg längre...


kräktes upp en massa igår kväll, kändes som att magen var tom efteråt, men orkade inte hålla på så långe så att det kom galla:/....blev änna lite nervös när det såg ut at vara rött i holken:/...men choklad kan lura vem som helst:/...

Men laxerasde inte i alla fall, känns som ett litet steg åt rätt håll, har inte laxerat på ganska länge nu, känns det som, fast att jag har velat...

kan vara bra att låta bli det med, kanske, om man bara hade kunnat sluta äta som en gris bara...:/...


nej nu skall jag kolla vågen igen, hoppas att den visar mindre efter tre timmars sömn:/...jjag vet att jag inte skall väga mig ofta men jag är en stor flicka och jag gör som jag ill.....


hej svejs

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards