Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Linda - 1 februari 2009 20:12

Kladdkaka, är egentligen inte så gott, men ner går det, fort som fan, sitter och hinkar vatten så att jag kan bli av med det, sen blir det mer vatten och dulcolax:/...


nej måste få ner lite mer musik nu, går inte fort kan jag säga:/...hade hoppats på att det hade kommit ner lite låtar nu innan jag kommit tillbaka, men nej:/...

men skall sätta ett gäng på nedladdning i natt så har jag väll alltid något mer i morgon...


ingen träning idag, men i morgon skall jag till gymmet igen, måste dit....


nu skall jag bara ändra om bland mina låtar så att de ligger på rätt kort och allt så det är klart till i morgon...


natti natti på er...

Av Linda - 1 februari 2009 13:48

hade gått ner tills idag, 83,1 idag, så ett halv kilo från igår...helt sjukt...


pappa kom hem strax efter att jag skrivit mitt senaste inlägg...och såklart kan jag inte ljuga att jag har ätit:/...

blev en halv portion gröt och ett ägg...

syster frågade om det var allt jag skulle äta, men eftersom jag inte vill få håll när jag tränar så kunde jag såklart inte äta mera(den har jag räknat ut innan)...


åt ute med älsklingen efter träningen, pasta med kyckling och curry, åt upp allt, massor:/...kom hem och spydde upp, tror att det var det mesta i alla fall...sen var det iväg till en kompis och spelade Wii, åt chips och drack en massa cider:/....blev totalt kalas och har en del minnesluckor....


 en kompis sa att jag hade varit så duktig och lyckats gå ner i vikt och att jag är den som motiverat henne till att gå ner i vikt....

känns ju både bra och dåligt, jag gör ju liksom inte på rätt sätt, så att motivera någon annan när jag inte gör det rätt känns ju helt fel, men skönt att hjälpa någon annan ändå...


nej nu kan jag itne skriva mer, skall kolla tävlingen och maila lite, sen skall jag lägga mig och nyktra till...


hej svejs

Presentation

Omröstning

Pro Ana/Mia??
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards